Outsourcing telemarketingu i obsługi klienta

https://contactcenter.pl/

Zdjęcie firmy

Outsourcing telemarketingu i obsługi klienta

Opis firmy

Contact Center sp. z o.o. działa od 1999 roku, oferując usługi call center dla różnorodnych branż, w tym finansowej, paliwowej, transportowej i turystycznej. Współpracują z dużymi i średnimi firmami zarówno w Polsce, jak i międzynarodowo. Firma zapewnia kompleksową obsługę telefoniczną, w tym wirtualne call center, wsparcie sprzedaży, badania marketingowe i doradztwo biznesowe. Dzięki wielojęzycznym pracownikom, Contact Center jest w stanie obsługiwać klientów z różnych stref czasowych, stosując nowoczesne technologie, jak SMS-y i komunikatory online. Firma gwarantuje indywidualne podejście do każdego projektu, dostosowując się do specyficznych potrzeb swoich klientów.

Informacje

Miasto
Warszawa
Ulica
Stawki 2A
Kod pocztowy
00-193
Region
Region Mazowiecki
NIP
5223015604
REGON
147224228
Kategoria
Reklama, IT i promocja
Telefon
22 535 79 00
E-mail
info@contactcenter.pl
Facebook
https://www.facebook.com/naszeContactCenter/
LinkedIn
https://www.linkedin.com/company/contact-center-sp.-z-o.o./

Mapa dojazdu